förtäring

Efter jobbet idag köpte jag biljett till Tivolirock och sedan gick jag hem till den ensamma fridfullheten för att sova. Tyvärr kommer min älskade kusin och lägger sig ovanpå mig. Sen kommer Henny som bara skakade på huvudet åt de två kusinerna.

Resten av dagen har spenderats med fjollerna. Creds till Linnea som faktiskt tog med cola och godis till mig plus att hon matade mig med chips. Senare planterade jag omsorgsfullt chips i Linneas hår vilket dock inte uppskattades lika mycket från hennes sida.



Vi bygger vårt umgänge runt förtäringar som ni kanske märkt. Aldrig en träff utan något onyttigt att äta.

Saknar mitt långa hår lite grann.



Vad tycker andra?
Postat av: B

Skönt att jag inte behöver be om ursäkt. Du är ju trots allt min favorit bloggerska ^^

2010-07-15 @ 23:50:01

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0