mysdag

Du B, det var minst 50 stycken! Dom hade kunnat övermanna vilken muskelknutte som helst!

Nu sitter jag på bussen in mot Lund C och sen bär det vidare till Hässleholm. Idag gick jag och Josefina i en timme för att köpa chips och dippa (s. Sandby är knappt en by, därav avståndet). Men jag älskar chips och dippa så mycket att det var helt klart värt det. Känns dock lite waste att vi gjorde av med så många kalorier när vi gick....


Vad tycker andra?
Postat av: B

Men ändå S, du får ju satsa på att skrämma bort dom. Dock tycker jag att chips och dippa låter som en bra tillställning. Jag vill också vara med!..

2010-10-17 @ 20:25:20
Blogg: http://blogg.bybenjamin.se

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0