OD on Nea

Den bra nyheten är att idag åt jag glass. Eller ja kanske inte för er. Det var riktigt härligt. När vårsolen kommer fram så borde det vara lag på att man måste äta glass. Jag åt både glass på donken (hm kanske chockladsås med glass, ber alltid om mer sås än glass hähä) och sen en glasspinne. Den dåliga nyheten är att jag är laktosintollerant..

Tänkte också meddela att Bajsson är i Prag. Sen är hon hemma i två dagar och åker sedan vidare till Mexico för att utvidga sin kundkrets. Känner redan min Nea-abstinens komma krypandes. Tur är att nu har jag massa saker på G, förutom praktik och skola jobbar jag numera för Mossagårdsfestivalen. Vi ansvarar för hela tidningen, ej ansvariga utgivare dock, och det känns super! Ska dessutom fixa deras pressrelease.



Känner motivationen och peppen bubbla igenom hela kroppen, eller så är det glassen som börjat spöka nu.

Nea, Pee-brain och jag!

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0