nämen hon uppdaterar!

Jag önskar att jag kunne skriva att jag inte uppdaterat på grund av att jag varit på världens äventyr, men tyvärr har jag en jätte tråkig ursäkt som består mestadels av plugg.

Nu till lovet tog jag inte ens med skoldatorn hem eftersom jag inte planerat att plugga särskilt mycket. Min skoltrötthet tar död på mig. Väl på tåget hem från skolan påpekar Kicki dock att jag kunnat använda den som facebook dator eftersom ni flesta vet att Gilbert har kolat vippen. Så här sitter jag på mammas sega bärbara. Ödets ironi..
Nu ligger jag här med Odessa bredvid mig. Funderar starkt på att sova eftersom jag vet att Josefina ringer och väcker mig om några timmar och jag loooovade att gå upp då. Dessutom måste jag raka benen inför Aminas event på Bånken och det lär väl ta halva dagen med den skogen jag har på benen.
Ja det var väl mest det.
Gonatt då

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0