paaaaarty

åh B, jag har saknat dina kommentarer!
Har nyss återhämtat mig från baksmällan. Det var på tiden, sådär vid 2 på natten. Jag är i alla fall glad att jag spenderade min bakisdag tillsammans med Kicki som var minst lika bakis. Vi såg hur många filmer som helst, åt pizza, drack några liter cola och låg och var avundsjuka på Kickis boyfriend som var jätte frisk och pigg. Bör nämnas att jag fortfarande har på mig gårdagens kläder.
Slutsatsen är att jag måste haft skit kul igår!
Funderar på att dricka en Hustler som Odessa var så underbart söt att lämna på mitt rum innan hon åkte idag. Ska upp och jobba vid 8 men jag är pigg efter allt sovande idag. Gamlingarna får stå ut med zombiesophie i en dag.

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0