efter en stor kraftansträning lyckades vi.

Vi klarade det! Det var hårt men med mycket ansträning lyckades vi hålla oss vakna. Sedan fick vi lite energi i form av mat, läsk och frukt.
Sitter och väntar på att sista lektionen ska börja nu, Mediekommunikation B. Media lektionerna brukar vara underhållande (peppar peppar).

Sedan blir det buss och tufftuff tåg. Jag tror bestämt att Mami och Thomas kommer hem idag, det ska bli skönt. Det har varit så tomt och ensamt hemma nu. Fast jag har lite ångest över att jag inte tömt diskmaskinen. Dessutom har mitt rum varit alldeles för stökigt för att bo i så jag har förflyttat mig till vardagsrummet nu vilket leder till att där är stökigt.
Åh jag är en katastrof.



Nej nu ska jag ut och ta lite frisk luft, det är så lökigt i vårt klassrum när alla sitter och spelar spel hela dagarna på datorerna. Det luktar inte hallon kan jag avslöja.

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0