Inga killar = lyckliga tjejer.

Igår såg vi på If Only (tror jag den hette). Ialf handlade den om en kille som inte uppskattade sin tjej (ovanligt?) och sen dog hon. Och så fick han en andra chans och fick leva om den dagen och helt plötsligt uppskattade han henne och så slutade det med att han dog istället för henne. (värst vad det behövs drastiska åtgärder för att bli uppskattad)

Vi sa att den inte slutade lyckligt, Malins komentar var "Men jag tyckte den slutade lyckligt, killen dog ju!" Sen var vi alla med om att den slutade lyckligt.




Sänder en liten tanke till Egoina, you still rock girl!


Vad tycker andra?
Postat av: elin

JAG HÅLLER INTE MED! - den slutade hemskt! han var ju sååå snäll!

jävla manshatare.

2009-08-23 @ 19:08:33
Blogg: http://rosaelvisp.devote.se

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0