kan inte sova.

Jag har så svår att sova när folk snarkar, det har jag blivit utsatt för två dagar i rad nu. Fast idag finns här ingen som snarkar bara väldigt aktiva fåglar utanför fönstret. Tur för dem att jag inte har en hagelbössa nära till hands.

ska kolla lite till Xena innan det blir dags för sängen. Har ju som sagt sommarlov och inget att göra tills Linnea och Kimberly antaligen får komma hem till mig och väcka mig.
Jag tror mina kompisar tävlar om vem som kan väcka mig på det mest obehagliga sättet. En gång vaknade jag av att Matte gjorde manglen över mig. Alltså han låg rak lång i sängen och rullade över mig, fram och tillbaka.
Eller när man svarar i telefonen och hör Malins klara stämma: "SOPHIE DU KAN FAN INTE SOVA BORT HELA DITT JÄVLA LIV!"
Om mina kompisar inte fanns skulle jag nog sova tills kvällen, eller det gör jag ibland när dom inte orkar väcka mig, då vaknar jag vid 18.00.



Förresten, här är ett tips till er som vill lära sig att joddla. Man ska säga "eioeioeio little old lady who" fast lite mer joddel-aktigt typ "eioeioeio liddel oh laih ooo".
För er som undrade. Själv kan jag inte joddla, men det hade varit fräsigt om jag kunde det.

gonatt


Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0