Hejdå!

Bloggar för sista gången nu innan jag åker. Titta in på söndag/måndag så får ni höra smaskiga detaljer om allt. Jag ser fram emot det jätte mycket, särskilt eftersom vi trodde att det inte skulle bli av och efter siesta behövde jag mer festivalande. Och alla banden vi ska se. Detta kommer bli skit skoj, har verkligen längtat.
Nu ska jag gå och lägga mig. Upp klockan 7 imorgon, duscha (för kanske sista gången på några dagar), sminka mig, fixa färdkost, packa det sista och ta mig till stationen.

Och sen när jag kommer hem är det bara 8 dagar kvar tills min födelsedag. Och då är det fest! Eller ja dagen innan eftersom det var mer passande då hässleholmsfestivalen är igång. Det blir en favorit i repris for sure.

Dags att krypa i säng medans jag funderar på vad jag glömt (jag glömmer alltid något). Hoppas ni får en härlig resterande vecka för det kommer jag ha som in i helvette!

Här är några låtar som ni kan lyssna på om ni saknar mig allt för mycket.

Brainpool - in a box to you



Fall out boy - Thanks for the memories


Underoath - A boy brushed red living in black and white


The used - I'm a fake


"I'm not afraid to bleed and fuck and fight"

Vad tycker andra?
Postat av: elin

kom hem, inte lika kul utan dig!

2009-08-02 @ 02:22:07
Blogg: http://rosaelvisp.devote.se

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0