att disskutera getens barn.

Dagen idag/igår var nästan minst lika konstig som gårdagen. Det säger ju allt om K-stad/Åhus och folket som bor där. Kimmy fick väldigt mycket uppmärksamhet, J.Lo. Själv fick jag vara Britany vilket inte var lika smickrande. haha.
Sedan var det mys hemma hos mig. Och jag har bränt mig lite överallt, det gör verkligen skit ont.

Snart ska jag smyga iväg (med lov, jag är en mammagris).
Längtat!

Vi råkade i en hetsig diskussion om vad getens barn heter. Linnea var så smart att hon skickade ett sms till 118118 och fick svaret (inte helt korrekt kommer inte ihåg exakt) "Geten har inga barn men tackan har två som heter Simon och Börje. Allmänt kallas de för shillingar (stavning?) i plural."
OM vi blev överraskade!

hejhopp!

Vad tycker andra?
Postat av: kimmy

hahaha åhus/kstad dit måste vi flytta! helt galet. undra om alla råkar ut för lika mkt, eller om det bara är vi som har tur. eller otur

2009-07-01 @ 03:06:33

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0