att väcka Matte.

Samir är avundsjuk på mig för att jag skriver fortare än honom. Lite gulligt, jag har ju alltid misstänkt att han vill va som mig men nu fick jag bevis svart på vitt.


Matte ligger och snarkar bredvid mig. För er som inte vet är Matte en av mina äldsta vänner & dessutom en av mina bästa. Jag flyttar in här lite då och då, har till och med en egen tandborste och sovtröja här. Tycker dock det är lite ohyfsat att somna när Sophie i egen hög person är på besök. Jag tog min fot under hans näsa för ett litet tag sedan, men han vaknade inte. Får snart ta till med lite mer drastiska åtgärder för detta går inte för sig. Någon som hört låten "Naken i min säng"? muhaha..





hejhopp!

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0