att vara dålig på att åka tåg

Jag + tåg = dålig kombination!
Som ni redan vet somnade jag på tåget för ett tag sen och vaknade upp i Osby, idag satte jag och Malte oss på tåget och när det börjar rulla ut från perrongen i Lund inser vi att vi inte har köpt biljetter och klockan är över 20.00 alltså funkar inte skolkortet längre. Hoppsan! Tur var att de inte tog biljetterna innan Eslöv dock fick jag hoppa av där och köpa biljett och såklart hinner jag inte hoppa på tåget igen. Jaha då var det bara att sitta och vänta ensam i Eslöv i 40 minuter.
Fast det kanske var lite tur då jag fick trevligt sällskap efter Höör, ångrar bara lite nu att man är så blyg ;) hehe.
Och om man ska se det posetivt, nu har jag varit i både Osby och Eslöv för första gången!


Sen vill jag tacka Josefina för en mysig eftermiddag med Disney Chanel och massa prat och alla andra för en mysig kväll med grill och prat om vad som hänt under vårt år tillsammans. Och tack till Elin och Josefina för de höll mig sysselsatt under väntan på tåget och under tågresan.


Imorgon är det dagen D, dagen för vår första spelning och Bigs student. Jag kommer kissa på mig när vi står där framme inför hela skolan. Men jag blev lite lugnare när jag läste en jätte fin komentar jag fått av Ville på vår skola. Det ska nog bli bra ska ni se.

hejhopp!

Vad tycker andra?
Postat av: elin

hahahah! ja, man kan lyckas med allt!

tur att spelningen gick bra iallafall :)

2009-06-12 @ 12:06:07
Blogg: http://rosaelvisp.devote.se
Postat av: Ville

De gick ju bra som en dans på rosor!

va klaga du över, HÖRDE DU MITT TAL?!

som peter säger, de är inte intressant hur bra man gör de utan hur dåligt det sämsta är i de man gör, om de sämsta man gör håller en hög/medel status är de bättre än att ha lite som va super bra.

nu babblar ja på rätt mkt trams men men.

Bra spelat iallafall!

Förresten så har ja bestämt mig, ja tar sång lektioner nästa år!

tyvärr inte bas men säg till om du vill köra ensamble :)

Adda gärna msn också så man kan planera upp lite.

Blivande stjärna o Bandmedlem i "Band X" :P



[email protected]

2009-06-12 @ 15:53:41
Blogg: http://villedreyer.blogg.se/

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0