fri som en fågel

Idag har jag varit effektiv, jag har:
köpt studentpresent till Emma (hoppas hon inte har det redan för jag blev så nöjd, väldigt svårt att få tag på)
införskaffat en söt blommig klänning till alla studenterna
fått MVG i slutbetyg i psykologi A
blivit fotograferad till den nya designen som snart kommer här på bloggen
skulle egentligen gått på en föreläsning som Fredrik Reinfeldt och Carl Bildt hade idag i Lund,  men det blev inte så.


& Idag sa Kicki något väldigt träffsäkert om mig:
"Sophie du kan verkligen inte ha en pojkvän, du måste få vara fri"
Jag är inte flickvänsmaterial, så fort något börjar bli för seriöst får jag panik. Jag är en person som behöver så mycket frihet som möjligt. Jag är en mustang som måste få springa fritt.



hejhopp snoppsnopp

Vad tycker andra?
Postat av: emma

jag kommer säkerligen blir super glad för din present :d du är så fucking underbar vännen!<3

du är bäst , längtar tills på fredag!

2009-06-03 @ 20:25:33
Blogg: http://puredesiree.blogg.se/

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0