att sakna


För er som oroade sig över översvämningen på mitt rum kan jag berätta att Big kom in efter en stund och torkade lite med strumpan.

För ett tag sen behövde jag gå på toa. Och när jag väl sitter på toaletten kommer jag på att nu reste jag mig från soffan, då kan jag ju byta kanal! Så när jag kommer in på mitt rum och går mot tvn säger de "Strax kommer Top Model". Ett programm som jag faktist kan kolla på (särskilt när det blir bitchfight). Typiskt eller hur? Mitt liv suger.



Nä nu kommer strax min lilla filmpartner och jag har inte duschat än. Hon får vänta på mitt rum, kanske hon städar där lite också? Hoppas hoppas.


Jag
Jag saknar mitt röda hår lite, ska man
färga det igen?


hejhopp elefantsnopp

Vad tycker andra?
Postat av: Anonym

Nu sitter jag i min ensamhet hos dig!

funderar riktigt mycket på att faktist städa ditt rum! ha-ha. tallriken här inne luktar förjävligt och man måste se upp med vart man går för det ligger grejer överallt! haha

2009-06-15 @ 19:22:29

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0