Killkompisar med dålig humor.

Jag har roliga kompisar jag.
Jag skulle få skjuts hem av Filip och så skulle Matte och Stefan åka med. Plötsligt stannar de vid en parkering. Filip går ut från bilen och går en bit bort och Matte som sitter bredvid mig öppnar bildörren och stiger ut. Stefan säger "Gör det nu Matte! Snabbt!" och så säger Matte "Förlåt Sophie".
Självklart fattar jag ingeting, efter ett tag börjar killarna skratta och berättar att dom hade planerat att skrämma mig. Jag fattade inte ens att de försökte skrämma mig. Men de fick för sig att jag trodde att de skulle våldta mig (vilket jag känner dem alldeles för bra för att tro) men jag lät men tro det så de inte skulle bli besvikna på att deras skämt inte fungerade på grund av att jag kan vara lite trögtänkt ibland.
Jag är en bra kompis jag.


hejhopp!

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0