att hantera ilska på ett dyrt sätt.

När jag blir arg är det enda jag vill att slå sönder något riktigt dyrt och ömtåligt, helst av allt skulle det varit en antik vas för flera tusen. Den skulle splittrats i tusen delar framför mina fötter. Om jag blir rik ska jag köpa massor av dyra vaser som jag kan slå sönder lite då och då. I takt med att jag kastar saker i väggen rinner ilskan av mig.


Varför det blev ett inlägg om ilska har jag ingen aning om. Dags att hoppa i säng klockan 10.00 ska jag vara på centralen. Därifrån ska jag och tjejerna ta oss till Åhus. Sedan ska jag träffa Emma, det var ett tag sen. Har saknat henne så oerhört mycket. & Emma om du läser detta, ring mig så kan vi bestämma var när och hur vi ska träffas!



Jag hade klagat hela kvällen om att jag hade en glasskärva i foten. På vägen hem passerar jag och Siri ett gäng skärvor:
Siri - Akta dig nu Sophie så du inte får en till glasskärva i foten!
Jag (förskräckt) - VA!? HAR JAG EN GLASSKÄRVA I FOTEN!?

Hur kul det än är att skriva om andras missöden så kör jag helt utan censur här i bloggen i och med det får jag också skriva om mina egna.


hejhopp!


Vad tycker andra?
Postat av: Siri Bengtsson

Det var fan sjukt elakt Sophie, jag var ju orolig för dig, dumsnut! :P<3

2009-06-28 @ 15:57:37
Blogg: http://sirilisabeth.blogg.se/

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0