music makes me lose control.

Idag slutade jag 11.20 som vilken annan fredag som helst. Och som vilken annan fredag som helst har vi musik salen och vår otroliga musik lärare bokade klockan 14.30 så vi kan repa med bandet och samtidigt få hjälp av ett musikaliskt geni. Dock är det lite segt att sitta och vänta i skolan så länge.
Vårt band (vi har ännu inte kommit på namn, vi har inte hittat något som vi känner verkligen är rätt) är uppenbarligen bokade den 10 Juni. Och jag börjar redan bli riktigt nerövs! Visserligen ska vi bara spela en låt, som Josefina (lead-singer & gitarrist) och Kicki (trummis) har skrivit. (Jag spelar bas och Siri spelar gitarr) Det känns lite lugnare att framföra vår egen låt då vi inte kommer bli jämförda med några andra. Men varje gång jag blir nervös så fuckar jag mig. Men det är antagligen bara att spela för att det är kul och inte tänka så mycket. Myspace sida kommer inom kort.
Jag har redan blivit krönd till den galna i bandet, haha! From the F to the D on your gitarr ;) Internt-skämt
Vi har också redan göra upp planer till hur vi ska förstöra våra instrument på scenen. It's called rock n roll motha fucker!

Dessutom hittade jag världens snyggaste tisha som var gul med blå text där det stod "Sex, drugs & dansband!" Sen hittade jag ett lite mer seriöst klädesplagg på forever 21, bästa shopen ever! Till bra priser, dock frakt och tullavgift.



WE'RE GONNA ROCK OUT WITH OUR COCKS OUT!


hejhopp sug elefantsnopp!

Vad tycker andra?
Postat av: Siri Bengtsson

From the F to the D on your gitarr! ;) Ohyeah! Jag tycker dock att mitt förslag på bandnamn var bäst; "The Fritzlattack!"

2009-05-08 @ 23:29:27
Blogg: http://sirilisabeth.blogg.se/
Postat av: Sophie

HAHA! SÅ ÄR DET, SÅ BORDE VI HETA!



edit: du har inget liv va, läste det direkt när jag la upp inlägget. Jag tycker synd om dig, jag har lika tråkigt som du :/

haha ;)

2009-05-08 @ 23:34:26
Postat av: emma

såg inte ddet förens nu :/

<3

2009-05-08 @ 23:54:10
Blogg: http://puredesiree.blogg.se/
Postat av: Ville

fan va skoj o få höra er spela live :) okej har ju smålyssnat lite då o då o de låter bra så du har ju inget att oroa dig för (Y).

nästa år kanske man kan bjuda tillbaka då ja joinat ett band på leadvocals ( growl) , kanske inte i skolan eller så men där det hör hemma ( mejeriet,järnåkra perrong 23, arena 305 osvosv)

Sen när du spelar live, tänk på att de är eran låt, ingen annan vet om du spelar fel eller inte så ska säga som dem säger i filmen "role models" ( riktigt bra film tbh) : "gameface bro, what about the gameface?" :)

2009-06-11 @ 08:10:45
Blogg: http://villedreyer.blogg.se/

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0