Green Day i Köpenhamn!

Jag har suddat ut allt jag tänkte skriva två gånger nu..


Men jag kan ju berätta att själv ska man se Green Day när de spelar i Köpenhamn 9/10! Det kommer bli fett!
Sex av deras nya låtar (förutom Know Your Enemy) har kommit ut på deras hemsida (eller hade det i allafall, nu kan jag inte hitta dem igen). Jag tyckte dom var bra, eller så pass bra man kan tycka efter American Idiot som var helt genialiskt. De nya låtarna kan tyckas vara lite väl mjuka och Before the Lobotomy påminde lite lite om Jesus of Suburbia, men det är egentligen inget att klaga på.
Nästa fredag släpps det nya albumet och gissa vem som kommer stå där när affärerna öppnar? ;)

                                                       
                                                       Jag är inte upphovsman till denna bilden.


Här är länken till min nya favorit artist Nike Drake i allafall.

Hejhopp elefantmegasnopp!


Vad tycker andra?
Postat av: Siri Bengtsson

Du, jag och Green Day! ;)<3 Men jag har paxat bandet ingen får röra dom förutom mig!

2009-05-08 @ 23:09:42
Blogg: http://sirilisabeth.blogg.se/
Postat av: Siri Bengtsson

Du, jag och Green Day! Men jag har paxat bandet, rör du så dör du! ;)

2009-05-08 @ 23:11:02
Blogg: http://sirilisabeth.blogg.se/
Postat av: Sophie

Haha okej du kan ta bandet because "I fell in love in the girl at the rock show" ;)



AAA! DÄR FICK JAG TILL DET!

2009-05-08 @ 23:37:48

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0