ful dag

Vet ni vad jag hatar? Sådana där dagar då man bara önskar att håret kunde växa snabbare, färgen vara lite mer livlig och att volymen var på topp. Man önskar att läpparna var lite större, brynen lite bättre formade och sminket lite snyggare. Man skulle vara längre, smalare, större bröst och nya kläder.
Idag är en sådan dag.

Inte bättre blir det heller när vi var nere hos polisen innan idag för att fixa pass till mig och mamma. Det enda som jag klamrade fast mitt hopp om var min rosett klämma som jag sedan inte ens fick ha på fotot.

Nu ska jag skriva klart min uppsats om tre olika ekonomiska kriser genom tiderna. Och jag har inte ens en cola.
Hey great day!

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0