maskerad

Gårdagen var awesome! Riktigt bra fest med bra folk. Och vi var så jävla snygga i våra dräkter.

Fast det bästa var nog hemfärden och när vi kommit hem till Linnea. Jag sjöng "I'm like a biiiiird" och "hos dig är jag stark" för taxichaffören. Och så hittade jag ett par morgontoffler som jag satte på mig utanpå mina klackar och gick hem till Linnea i dem.

Hemma hos Linnea blev jag och Henny utelåsta. Och när vi väl kommit in och skulle gå ner kommer Henny på att hon inte är så stabil och bestämmer därför att det är bäst om hon hoppas på rumpan ner för trappan. När hon kommit ungefär 3 steg ner råkar jag välta en pall. Henny börjar asgarva, tappar fästet och åker ner för trappan på rumpan.
Jag har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv som när jag såg henne skumpa upp och ner nerför trappan i fullfart.

Fler bilder kommer inom kort.


Jag i min städerska dräkt och Oliver i bakgrunden.

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0