mitt liv suger

OM det är storm här. Har tillochmed haft strömavbrott. Fast bara i någon minut, inte direkt som ute på landet, typ S. Sandby.. där Josefina bor..


I pray to god att tågen inte är inställda imorgon. Det är ett jobbigt dilemma. Ska jag gå upp tidigt sätta på mig gympakläderna och chansa på att tåget är i tid så jag hinner till min gympalektion? Tänk om jag inte hinner, då kommer jag oduschad osminkad iförd gympakläder till skolan.

Ska jag gå ur sängen överhuvudtaget? Tänk om jag förutsätter att jag inte hinner till gympan och duschar, gör vid mig ect. och så går det inga tåg alls! Då har jag gått upp tidigt och är helt fixad i onödan. Plus att jag gått de där 5 minuterna till stationen när jag kunde stannat hemma.
What should I do!?

Vad tycker andra?
Postat av: Josefina

Du kan faktiskt LÅTA BLI att dra in mig. Eller rättare sagt att dissa mig eller där jag bor. INTE OKEJ

2009-11-19 @ 23:15:02

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0