Orvar & halsfluss

Hela dagen har vi haft föreläsningar av Orvar Säfström. Före lunch pratade han om zombies härkomst, lite speciella karaktärsdrag för zombie filmer och liknande. Efter lunch gick han igen mycket kamera vinklar och symbolik. Det är så sjukt mycket som man inte lägger märket till medvetet i filmer som "gör" filmer.

Hursomhelst, en otroligt givande dag. Dock känner man lite mer press nu än innan. Varje minsta lilla kamerarörelse måste ju vara igenomtänkt, detta kommer nog ta längre tid än vi tänkt.



Justde! Jag har halsfluss! Verkligen bra tajming, verkligen, tummen upp. Jag tvingade Kicki att följa med mig och shoppa efter skolan. Jag blev nog lite friskare faktist.

Vad tycker andra?
Postat av: pelle

nä, vad tufft att han föreläste!

2009-12-01 @ 15:28:07
Blogg: http://pellespersonliga.se

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0