pluggpluggplugg

Imorgon har jag inlämning på ett arbete om reklam. Vi fick ett häfte om reklam på sisådär 40 sidor som vi sedan skulle redovisa på vilket sätt vi ville att vi förstått det. Saken är den att jag har inte gjort det än. Vår lärare sätter betyg oftast efter hur kreativ man är och nu när man är stressad som fan har man ingen insperation. Så jag tänkte göra en liten guide "Reklam for dummies".

Får väl gömma mig för honom hela dagen imorgon och sen ägna resten av dagen till att skriva hemma hos Josefina. För att det nu ska funka behöver jag godis, hör du det nu Fina? Godis!

Vad tycker andra?
Postat av: Josefina!

Haha! Det blev ju lite ändrade planer men fan va duktig du var som blev klar med arbetet snygging! Stolt över dig!!:D

2009-11-24 @ 07:14:25

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0