ont i baken.

Kicki sitter vid en dator och jobbar med vår logga i photoshop (inte min och Josefinas starka sida) medans jag sitter brevid henne med min dator och ska göra en powerpoint. Josefina som ska hjälpa mig klämmer ut mig så vi delar stol. Jag är smart och har ena skinkan på min stol och ena på Kickis så det inte blir så trångt.
Dock förstår inte Kicki detta och tycker vi sitter alldeles för trångt så hon försöker flytta sin stol, först lite försiktigt som jag inte märker. Sedan drar hon iväg stolen och jag ramlar ner med rumpan före på marken med ett jävla skrik.
Sedan kunde vi inte jobba på minst 10 minuter med vår hysteriska skrattattack.

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0