vad trodde hon egentligen?

Åh jag måste berätta om en riktigt skön kille som jobbade framför scenen, ni vet dom som delar ut vatten och liknande. Så var det en jävla bitch bakom mig som ville komma framför mig hela tiden. Så hon armbågade mig i huvudet och ryggen, tryckte och sparkade. Såklart försvarar jag mig och min plats, aldrig att jag tänker släppa taget om räcket.
Så jag får smälla till henne lite då och då, men trots det så verkar hon inte fatta. Så kommer han som jobbade där fram till mig, skrattar och säger att jag inte ska vara så agressiv och inte slåss. Men han verkar inte direkt ta det så allvarligt eftersom han sett vad tjejen håller på med.
När hon sedan lägger armbågen på min axel kommer han fram och puttar bort henne och kollar argt på henne och sen blinkar han åt mig.
Hel skön!

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0