var det för att min blonda utväxt syns?

Jag vet inte riktigt vad det tagit åt folk idag. Antingen har jag sett väldigt lättlurad ut idag eller så är det "nya 1 april".

Först i skolan lurar Ville mig att en tjej i hans klass föll pladask död på gympan av svininfluensan. (INTE SNÄLLT VILLE)

Och sen ringer det någon brud och säger att min pojkvän skickat in bilder på mig till en herrtdining som månadens flickvän. Grejen med detta var inte att jag blev förvånad över att någon skickat in bilder på mig och inte heller att det var till en herrtidning utan jag blev jätte paff "för jag har väl ingen pojkvän?".
Det visade sig senare att det var matte som använt som grej som man tycker på de olika knapparna på telefonen så säger de olika saker.

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0