det är kul i teorin i alla fall.

Jag har väldigt speciella saker för mig för att förgylla min vardag.
Idag på tåget mot Lund var det jätte trångt och så stod det en kille framför mig med ryggen mot mig. Och så luktade han jätte gott så jag stod och sniffade på honom hela vägen.
Men så iallafall skulle inte han av i Malmö och när jag gick av tåget var jag tvungen att hålla mig själv i handen så jag inte skulle nypa honom i rumpan.
För det är såhär att jag tycker det är väldigt kul att nypa folk i baken så ser personen som står bredvid en det och kollar såklart med stora ögon när killen vänder sig om. Och själv kollar man oskyldigt bort.



Denna bilden bara stinker sommar. Fan vad jag längtar tillbaka, till typ
denna dagen när vi hade det extremt mysigt i Åhus.


Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0