Det var faktist välförtjänt!

Jag vet inte om jag är lite sen på det men tänkte skriva lite om ett så otroligt genialtisk rån som skedde i Stockholm.

De snor en helikopter utan att någon märker det förrens efter rånet. Landar på värdeföretagets G4S tak. De går in genom taket. Stjäl antagligen en rejäl summa medans polisen har svårt att ta sig dit för de har lagt ut fotanglar på strategiska platser. De kan inte heller skicka hellikoptrar för där ska vara en spränganläggning som sedan visar sig vara en attrapp. De flyger iväg och fickparkerar vid en skog (?). Ingen ska vara skadad och där är inga spår av rånarna.
HÄR har ni länk till en artikel om detta på SvD.


Helt ärligt, dom var fan värda dom jävla pengarna för den otroliga insatsen. Så jävla genomtänkt och smart gjort. Jag kan inte säga något mer än, wow, jag är imponerad!!

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0