mina fyra sista siffror blev mitt otursnummer.

För det första vill jag ursäkta för den otroligt hemska "hej-jag-tar-kort-på-mig-själv-i-speglen-amandavardet-bilden" men för att vara ärlig, jag är verkligen ingen vidare fotograf så mycket bättre än så kan jag inte åstakomma.


Idag repade vi med bandet, och ja det gick inte alls bra. I allafall inte för min skull. Kunde inte hitta tempot och satte aldrig ettan så det gick åt rätt mycket tid åt det. Och jag kände mig så sjukt frustrerad och trött. Men sen när jag hade bas lektion vände allt.
Josefina har gitarr lektion innan mig och vi spelar just nu samma låt; Coldplay - Fix You och när jag spelat igenom låten gick min lärare och hämtade henne. Så fick vi spela tillsammans och det gick så jäävla bra! Vi behövde inte gå igenom det eller något sånt utan vi bara började spela och det föll sig naturligt. Vår lärare blev as glad och sa att vi hade lätt kunnat tjäna pengar på att spela sådär.



Så nu är jag på bra humör trots min otroliga huvudvärk. Börjar känna mig lite småsjuk så idag blir det till att ta det lungt (va, vänta sa Sophie just precis det!?). Men imorgon är det ferre med girlsen.


med den här bilden sjönk min ålder med sådär 3-4 år.

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0