En inte helt så nykter Mattematik

Sitter hemma hos en dyngrak Matte nu och försöker väcka honom eftersom han däckade medans jag brände ut en zombie film som ville skulle se. Får se hur det blir med det. Just nu försöker jag komma på så bra sätt som möjligt att väcka honom på. Förslag?

På vägen hit.
Matte drar av ett litet löv från ett träd.
Matte -Åh jag har ett litet löv.
Han öppnar grannens brevlåda.
Jag -Men nej Matte, jag tror inte dom vill ha ditt löv.
Matte -He wants a little lööööööv


Han försökte dessutom gå in i ett helt fel hus på en helt fel gata. Det tog typ 1 timme att komma hem till honom från stan. Fan vad han är skyldig mig nu! & Mattematik, om du läser detta nu så får gärna skulden betalas in i form av godis, snus eller cola.

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0