Hon total dissade inte den i alla fall.

Som många vet sitter Kissie och svarar på fråger till 118118. Och nu är det såhär att jag har en galen kompis Emma som bestämde sig för att skicka såhär till henne "kan du gå in på www.sylf.blogg.se och ärligt säga vad du tycker om min kompis blogg och vad hon kan göra bättre? vore jätte snällt! kram Emma".
Så fick hon svaret "Verkar super Kram Kissie".

Ja jag är väl glad att hon inte total dissade min blogg. Lite bekräftelse fick man. Haha. Och tack till Emma som gjorde min dag! (btw, fan vad jag saknar dig skitunge!)

Vad tycker andra?
Postat av: emma

ja hon kunde faktiskt totalt sågat din blogg.

men de gjorde hon inte:)

ja man måste va lite galen ibland och jag tyckte de va roligt. man fick ju svar !:)



SAKNAR DIG MASSVIS!<3

2009-09-01 @ 18:42:29
Blogg: http://finest.se/mrscrue

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0