Höstens kyla och mörker känns inte så lockande

Alla bloggare är så posetiva och glada över hösten, för då kommer ju höstmodet och det väger ju upp kylan, brist på sol och värme. Det är ju sååååå underbart att kunna använda stickat och halsdukar igen, det har vi ju verkligen saknat..


Eller inte. Ingen mer än jag som har höstångest? Jag vill ha mer sommar, sol, stränder med halvnakna killar, mysiga ute fester och framförallt festival! Det känns som om jag bara fick provsmaka lite på festivallivets bittra söttma. Att jag inte fick festa från 10.00 - 04.00 tillräkligt mycket och att jag inte grisade på campingen så mycket som jag egentligen velat. Det känns som om jag missade för många band eller att jag inte dansade tillräkligt mycket när jag väl såg dem.

Åh denna ångest, jag kan komma på så mycket mer som jag velat göra innan sommaren var slut.
Men nu är det försent och mörkret och kylan smyger listigt närmare oss. Och inga stickade tröjor eller halsdukar kan få mig att se något posetivt med det.



Josefina och jag
Känns som jag vill tillbaka!

Vad tycker andra?
Postat av: Mikka

Känns som att jag håller med dig!

2009-09-07 @ 19:14:19
Blogg: http://mikkamagnusson.blogg.se/

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0