sånna små saker som gör en lycklig

Jag hade glömt att mamma hade köpt cola till mig så när jag skulle hämta vatten i kylen så ser jag colan!! Jag blev sådär jaaaaaaaaaaaaaa(!!)-jag-hittade-en-hundralapp-i-fickan glad.


Det tog mig ett tag att övertala min mamma att köpa den där jävla colan till mig. Hon vill inte bidra till mitt sockerberoende. Och snart har jag använt alla mina argument..
Det är ju fredag!
Det är ju lördag!
Det är ju söndag!
Jag ska bli nyttig nästa vecka.
Jag måste plugga så jag behöver energi.
Jag måste hålla mig vaken så jag kan somna i tid i kväll.
Jag lovar detta är sen sista!


tips på nya?

Vad tycker andra?
Postat av: Siri Bengtsson

"Sockerbrist gör så att man får svininfluensan och AIDS"

2009-09-14 @ 23:09:09
Blogg: http://sirilisabeth.blogg.se/

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0