semiotik och en stor längtan efter sängen.

Om ni läste den nedanstående inlägget borde ni tycka synd om mig nu. Har precis skrivit klart mina 10 fråger om en pdf vi fått om semiotik. Nu tänker ni, vafan 10 fråger är ju ingeting. Men när man ska sväva ut så mycket som man behöver när man läser semiotik behövs minst några timmar till ett par fråger. Dessutom läser vi det på universitetsnivå.
Fast å andra sidan kanske det var tur att jag var riktigt trött och inte skärpt så jag kunde flumma iväg och få fram bra fråger.


Dock jag är riktigt glad att vi läser det, när man väl kommit in i det lite flummiga tänkandet är det riktigt intresant. Det är nörden i mig som talar just nu.


Nej nu ska jag gå och lägga mig, en skoldag imorgon sen är det en väl behvöd helg och kulturnatten.
hejhopp!

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0