Skicka mms på hallongrottan.

Någon mer än jag som är skeptisk till den där könssjukdoms-mms-tjänsten? Jag menar man ska fota muttan med sin mobilkamera och sen skicka iväg det till någon helt främmande som man inte ens sett ansiktet på? Tänk så råkar man skicka fel. Typ råkar skicka iväg det till mormor istället. Nja så mycket litar jag helt enkelt inte på tekniken, vem vet vad den där doktorn använder bilderna sen till? Och hur många megapixels borde man ha? Tänk så är kameran lite sönder och får det se konstigt ut och så får man svar tillbaka "du, det där ser inte riktigt bra ut".

Och till mitt försvar är jag inte alls pryd men att skicka mms med muttan i centrum känns lite, hur ska jag uttrycka mig, kinky? Eller så är det jag som är omodern men tacka vet jag old school face-to-face läkar besök.

Vad tycker andra?
Postat av: Simon

Haha jävlar vilket i-lands problem ;)

2009-09-08 @ 21:40:24
Postat av: Ville

Dock heter de ju inte hallongrotta utan köttrosen !

2009-09-10 @ 08:24:43
Blogg: http://villedreyer.blogg.se/

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0