släng dig i väggen 50 cent.

Jag och Josefina har rappat för varandra, det började med att jag körde lite Mr Cool för henne och hon tog på sig Svenska Akademien. (så länge var vi faktist lite allvarliga) Sedan sjönk vi lite och började med bland annat eminem. (det var inte allvarligt) 
Jag tror faktist att jag hade kunnat ha en framtid som rappare, lite mer tveksamt för Josefina. Håll du dig till sin sång gumman. (förövrigt är Josefina det bästa sångerskan jag vet)

oj vad många paranteser det blev, live with it muuuthaaaafaaaackaaars!

Ser jag inte ganster ut?
Jag är gangster


Vad tycker andra?
Postat av: Anonym

2009-09-09 @ 23:18:03
Postat av: Josefina!

Jag råkade trycka på enter en aning för tidigt så ignorera den förra kommentaren..

Jasså?! Först kallar du mig tjock sen för en kass rappare?! Den var ju en bra vän...

Tack för en trevlig RAPstund! Och tack för komplimangen fastän jag inte kan ta emot den;) PUSSPUSSPUSS



2009-09-09 @ 23:20:57
Blogg: http://josefinak.blogg.se/

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0