svininfluensa?

Lite ironiskt att jag som var helt neurotisk med handsprit och allt skulle gå och bli sjuk. Ja det är ju inte bekräftat att det är svininfluensan men vi är ganska säkra.
Det finns inget tråkigare än att ligga hemma och inte ha något att göra. Dessutom är alla rädda för mig (eftersom dom inte vill bli smittade) så ingen hälsar på mig heller :(
Om jag inte dör av sjukdomen så kommer jag antagligen dö av tristess.

Tyck synd om mig nu! NU säger jag!




Om någon känner för att hälsa på med en fet godispåse så gör det absolut inget.

Vad tycker andra?
Postat av: Josefina!

Jag kan ju ge dig tips på en sida som du kommer att dö av! www.whythefuckduyouhaveakid.com kolla in den mitt svin(L)

2009-09-05 @ 21:32:40
Blogg: http://josefinak.blogg.se/

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0