HAJARNA!

Denna låten fick jag lära mig i lekis. En aning morbid kan man tycka (om ni läser hela texten), men efter att vi lärt oss låten då fick vi i uppgift att illustrera den! Det var nog där det började gå snett för mig.

(funderade ett tag på att göra en videoblogg där jag sjunger låten för er eftersom ni inte kan melodin, men jag kastade fort bort den tanken när jag kom på att efter ni hört mig sjunga vill ni nog inte besöka min blogg igen)

Det var en tjej
bababadabadaba
Det var en kille
bababadabadaba
Dom gick till stranden
bababadabadaba
Det kom en tiger
bababadabadaba
Dom simma ut
Och då kom hajarna hajarna hajarna!
Och pappa haj
bababadabadaba
å mamma haj
bababadabadaba
å morfar haj
bababadabadaba
å mini haj
bababadabadaba
Det flög en arm
bababadabadaba
Det flög ett ben
bababadabadaba
Och allt blev rött
bababadabadaba
Och allt blev dött
bababadabadaba
Men kvar var hajarna hajarna hajarna!


Vad tycker andra?
Postat av: odessa

du lärde mig den :P

2009-10-12 @ 15:21:13

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0