live fast, die young.

Mattematik vet precis hur han ska göra mig glad, han köpte cola till mig. Sedan följde han mig hem och jag fick en sådan där instinkt att jag var tvungen att klämma han på röven. Och precis när jag gjort det cyklar en gubbe förbi och ser verkligen chockad ut. Han trodde nog Matte var min bitch. Efter ett tag var jag tvungen att göra det igen, och suprise suprise cyklar gubben förbi igen.
Fast det kanske är sånt där som man måste varit med för att uppskatta.



Btw, den bloggare som förtjänar ett pris detta året mest är fan ta mig Egoina. Så ja mina sisådär 60 läsare kan ju lyfta sina feta fingrar och gå in här och rösta på henne som årets blogg.

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0