We'll choke on our vomit and that will be the end.

Om en timme eller så kommer Mattematik och hämtar mig. Jag sa att han skulle komma upp för jag hade bakat kladdkaka. Men då fick jag till svar "Jag äter inte sån skit". Vet inte om han menade att det är skit för att jag har bakat (vilket är förståligt) eller för att det är onyttigt (isf, VA?). Dessutom använde jag faktist fullkornsvetemjöl.


Har jag inte blivit riktigt dålig på att slänga in musik?

MGMT - Time to Pretend



"This is our decision to live fast and die young.
We've got the vision, now let's have some fun.
Yeah it's overwhelming, but what else can we do?
Get jobs in offices and wake up for the morning commute?"

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0