Gbg and Liseberg

Oj vad tiden sprungit och jag inte hunnit uppdatera. Jag har besökt Göteborg med min kära kusin var där för att gå på Liseberg och partaja men mycket party blev det inte. Efter liseberg var vi så otroligt utmattade att vi somnade nästan direkt. Men det blev bäst ändå, det var en födelsedags present från Linnea till mig och den var perfekt!


När vi stod i kön till Balder började dom spela den låten "aaaaaall byyyyy myyyyseeeeeellfff" ni vet. Jag försöker visa Linnea diskret att det står en kille helt ensam framför oss som ska sätta sig i karusellen. Linnea förstår inte min hint och skriker "HAHA tänk om någon ska åka ensam nu! HAHA". Då skiter jag i allt vad diskret heter och pekar. Stackars kille.

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0