Imorgon fyller jag vuxen!

Eller det är rättare sagt idag eftersom klockan är över 12. Så nu är jag ta mig fan 18 och slipper leta hemmafest på helgerna!
Det firar jag med The Bloody beetroots och ett försök att snusa upp hela snusdosan så jag kan köpa en ny imorgon lagligt. (Om de inte ber mig om legg kommer jag gå bergsäkar)

Om några timmar kommer de in på mitt rum med frukost på sängen och presenter. Ska lägga mig så att det går snabbare, måste bara ladda upp en sjukt rolig video på några sköldpaddor som jag spelade in i Turky.
:)

Vad tycker andra?
Postat av: B

Ohh, äntligen har du börjat blogga igen. Har ju varit lite deprimerande att gå in på din blogg och så har du inte skrivit något..



Grattis grattis förresten, hur ska du nu fira att du är 18. Mer än att köpa snus alltså? :)



Körkort på g?

2010-08-09 @ 11:48:39

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0