utmaningarnas hus

Igår skrev jag inget, var busy. Men min lilla kusin bajsson fyllde faktist vuxen igår vilket kommer fete firas på lördag. Tequilla Tequilla säger jag bara.

Idag var vi på utmaningarnas hus i malmö med skolan. Det är som fångarna på fortet fast modernare. Skiit kul var det! Fast jag började fantisera om hur det hade varit om man var full där, ännu mer underhållande eller jobbigt?
Det bästa var när vi kommer in i en cell och det är en bastu. Ledtråden var "vad gör man i en bastu". "Sitter" säger jag och skrattar. Vi sätter oss ner för att fundera på vad för invecklad mening ledtråden kunde ha när vi hör jubel och applåder. Det visade sig att vi klarade det!
haha.


& nu har vi ääntligen tecknat firman på banken och skaffat företagskonto, internet bank m.m. Så nu kan vi fixa alla beställningar.

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0