Back on track!

Nu är man hemma igen, eller hemma var jag igår men då sov jag hela dagen. Helt utmattad och jet-lagad. Måste säga att trots det var underbart att träffa alla igen som man saknat så hade jag lätt stannat i nån vecka till. Tiden har gått alldeles för snabbt.
Var jätte sur på mamma och Tomas på Kastrups flygplats att jag inte fick köpa en sistaminuten och resa tillbaka. Dom kan ju inte ta med mig på en sån resa och sen tvinga mig att gå tillbaka till verkligheten och kylan.
Fyfan vad kallt det är här i Sverige!


Jag myser med min bästis. Kleptomonkey, han försökte sno mina brillor

KOLLA SIRI, HAN ÄR PÅ PRICKEN LIK KUNG FU PANDA!

Vad tycker andra?
Postat av: Siri

OMG! Hoppas du tog med honom hem!? Och herr Nilsson cokså, börjar sakna honom!



Sjukt skönt att du är tbx ;)<3

2010-01-22 @ 16:53:07

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0