en liten hälsning från Thailand!

Tjenis Penis!

Ligger här i min enorma dubbelsäng i min abnorma svit på 13onde våningen i Bangkok och begrundar min härliga bränna.

Vi lämnade family Borg och Andersen åt sina öden idag i Ao Nang och fortsatte vårt äventyr till huvudstaden. Har inte riktigt bestämt mig om jag tycker om den eller inte. Det bor 10 miljoner i denna stad och alla stressar runt överallt. Det är lite för högt tempo för min del.
Shoppingen väger naturligtvis upp men de vita stränderna och det läskigt blåa havet saknas lite. Tog mitt sista dopp klockan 4 på natten igår efter att diskot på beachen hade stängt, med Madde, Anton och någon norsk fotbollsspelare som var en aningen slibbig när han vägrade acceptera att jag inte ville åka hem på hans motorcykel.

Nu ska jag sova. Ska besöka ett wat (tempel) imorgon och så blir det shopping i massor! Kände dock att jag hade en kråka i näsan nyss. Jävla sätt att komma och störa på min semester. Vem har ens snor i näsan när det är mellan 30-40 grader varmt? Det måste vara ACn. Nej nu ska jag inte skryta mer.

Sängen är läskigt mjuk och skön och ögonlocken känns som cement. Sov ju trots allt bara 2 timmar och sedan var det upp bakis som fan och flyga iväg på fastande mage. Det tar på krafterna med semester vet ni ;) haha

Hejdå alla i kalla Sverige hälsar eran älskade Sophie från varma Thailand.


Jag är brunare än vad jag ser ut, Elin!

trött!

Vad tycker andra?
Postat av: elin

ååååh, va underbart! jag vill också vara i thailand! jag är fett avundsjuk & jag saknar dig!

haha, jag är brunast! nae men vet du vad? i norra skåne idag stod det att de skulle bli 18 års gräns på solariena från och med idag/igår. vafan?? :O jag som skulle kötta nu sista dagarna! aja... jag låter dig vinna! =) hihi <333

2010-01-20 @ 01:06:04
Blogg: http://rosaelvisp.devote.se
Postat av: Josefina!

Jag saknar dig jätte mkt!:(

2010-01-21 @ 17:30:31

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0