Halloj!

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för den kassa uppdateringen. Internet har nämligen inte fungerat här hemma. Kände att det blev sjukt svårt att skriva på bloggen då. Men tills soffan kommer hem ska jag blogga ihjäl!
Just nu ligger jag och kicki i min säng och kollar tv. Eller officielt pluggar vi. Vi har käkat pizza och druckit mängder av cola.
Det är lite kul för varje gång Kicki kommer hem till mig så somnar hon. Då menar jag verkligen varje gång! Vi ligger och kollar på tv och sen två sekunder senare så ligger hon och snarkar. Vet inte om det är jag som är lite tråkig.. HAHA nej det kan det ju inte vara!
Nu kommer snart Sophie hem!! fatta vad ja har laddat upp med skämt som jag ska säga till henne när hon kommer. Ett för varje dag hon har varit borta. Hehe! Good luck have fun!
Ha det bäst! GästbloggarN!

Vad tycker andra?
Postat av: Kicki

1. Jag somna för att du somna (du sov i en timme)

2. SNARKA?! kommer från rätt person, grannarna tror att det är jordbävning när du sover ;)

3. HAHAHA du rolig?! nej kanske när grisar flyger



Men jag älskar dig ändå tomaten<3 tack för idag

2010-01-17 @ 21:01:46

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0