HELVETTES DAG

Detta har varit en av de värsta dagarna i mitt liv.

Första lektionen var simning. Såklart är mitt tåg JÄTTE sent. Hittar inte till badet, känner att jag har världens skoskav. Kommer dit, möter Fanny och det visar sig att de slutat för ett bra tag sen. Jag har världens hosta och är jätte förkyld.

Vi slutade halv två men jag var hemma vid 18.00. Jag och Kixxen satt kvar i evigheter och arbetade med vår bidrag till Bästa UF företag.

Så innan jag åkte hem gick jag in på jätte kul och köpta massa godis som jag verkligen förtjänat. Nu kan jag knappt röra vid mina hälar och jag är så trött att jag håller på att kola vippen.
Vi hörs imorgon då jag förutsätter att jag är på bättre humör och kan komma med ett mer givande inlägg.


Bajs på Fina som är och åker skidor. Jag vill määää!

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0