nyår

Aledningen till brist på uppdatering är alldeles för hög alkoholkonsumtion under nyår. Allting började underbart med 13 tjejer hemma hos Linnea. Där hände massa sjuka saker, Kimmy drack jäger ur min navel, jag smiskade Frida och någon skrev "Jag vill ha kuk" på Hennys mage.

Festen vi kom till senare var kanske inte en höjdare. Det var så jäkla halt på golvet att alla rammlade omkrig. Detta resulterade i att mina knä är helt blåa och min armbåge är det något fel på.
Men jag ska inte klaga, jag fick spendera nyår med några av världens bästa tjejer och vi har alltid kul tillsammans.


Bilden snodde jag av Steffie på fejjan. Jag är så otroligt dålig
på att ta bilder själv.

Vad tycker andra?
Postat av: Steffie

underbar bild :D haha

2010-01-02 @ 20:12:07

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0