"Redface"

Jag var på ishockey igår och såg Redhawks-Borås. Matchen var inte särskillt bra fast väldigt spännande i slutet. När jag och min kära kompanjon Marina satt och väntade på att förlängningen ska börja så sätter jag på mig min pälsmössa för att den brukar  ge tur. Jag flyger in i min egen värld och jag kollar ut över arenan, min blick möter storbildsskärmen och ser någon som ser sjukt mycket ut som mig. När jag förstår att det faktiskt är jag så blir jag inom en halv sekund helt illröd i ansiktet. Jag kollar ner och låsas som om jag inte har sett det. Då börjar dom zooma in istället. Såklart.
När de börjar filma något annat så får jag ett sms från en kompis, som också var på matchen, som löd: redface?
Jag kommer aldrig få glömma detta tror jag.

Med Vänliga Hälsningar
En generad Ggästbloggare!


Vad tycker andra?
Postat av: Ville

DU FÅR BERÄTT AATT JAG SKA SPELA ME ER PÅ FREDAG OCH ÄR BÄST!

2010-01-12 @ 18:35:09

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0