Sophie fran Thailand

Fick lite tid over till att hora av mig. Har ar det sa varmt att man blir glad nar solen gar imoln och det gar inte sola rakt under solen utan man maste ligga under ett parasoll i skuggan.
Farg har jag ocksa fatt som fan, sorry Elin! haha.

Sag att Josefina lagt upp en ytterst smickrande bild pa mig. Paybacktime nar jag kommer hem Fina!

Vart hotell ligger mitt i horkvarteren. Bara massa barer med strippstangar och liknande. Fast alla horerna ar jatte trevliga och vi har blivit vanner med en del av dem. Haha.

Ikvall ar det sista kvallen vi ar i Puhket det betyder sjalvklart fest. (Tog en vit dag igar eftersom vi festade till 6 pa morgonen iforgar.) Har traffat nagra svenskar som vi antagligen kommer mota upp sen.



Hoppas det inte blev forvirrande nar jag skriver utan a a o (fast med prickar over). Sen att ni blir avundsjuka var nog lite meningen med detta inlagget. Saknar alla dar hemma!
PUSS

Vad tycker andra?
Postat av: elioiiin

jaaaaaaag solar varje dag! jag ska vinna!!!!!!!!!! =)

2010-01-10 @ 19:57:22
Postat av: Ville

JAG SAAAAKNAR DIG SOPHIE!



haha " fick lite tid över att hora av mig" - FYYYYYYYYYY!

2010-01-12 @ 18:29:02

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0